Odpowiedzi

2010-03-24T14:54:32+01:00
1. AUTOCHARAKTERYSTYKA - jest to charakterystyka samego siebie.
2. pracowity, wrażliwy (takie dwa przykładowe określenia)
16 3 16
2010-03-24T14:55:06+01:00
Autochrakterystyka jest to opisywanie siebie (własna charakterystyka pisana przez siebie samego)
12 4 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T15:01:34+01:00
1. Autocharakterystyka - opisujemy samego siebie,nasze cechu charakteru i wyglądu.

2.Co do charakteru to może być dużo określeń, np.jakieś wady lub zalety : energiczny/a, obowiązkowy/a, pracowity/a, nieszczery/a, zarozumialy/a, egoista/ka.
17 4 17