Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T21:32:08+01:00
Zad.10 a)
r=10 cm
l=60 cm

l=2Pir
l=2Pi * 10cm
l=20Pi cm
l= 20cm * 3,14
l=62,8 (w zaokrągleniu)

Nie wystarczy.

powinnaś wiedzięc o co chodzi.

b)r=4 cm+ 4cm= 8cm
l=60 cm
l=2Pir

l=2Pi* 8cm
l=16Pi cm
l= 16cm *3,14
l=50,24 (w zaokrągleniu)

Tak wystarczy.


Zadanie 7

a) r=2cm r=4m r=0,3cm r=10km
l=2Pi * 2cm l=2Pi * 4m l=2Pi * 0,3cm l=2Pi *10km
l=4Pi cm l=8Pi m l=0,6Pi cm l=20Pi km
l=4cm * 3,14 l=8m* 3,14 l=1,88 l=20km*3,14
l=12,56 cm l=25,12m l=62,8km



b)d=2cm d=3m d=0,4cm d=200m
l=Pi * 2 cm l=Pi * 3m l=Pi * 4cm l=Pi * 200m
l=3,14 * 2cm l=3,14 * 3m l=3,14 * 4cm l=3,14 * 200m
l=6,28cm l=9,42m l=12,56 l=628m
2009-10-28T22:30:09+01:00
² π


zad.10/s.60
60 cm-dł drutu

a)Ob=2π*10=6,28*10=62,8
b)Ob=2(2π*4)=2*25,12=50,24