Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T14:59:23+01:00
3w+2=1w+10
3w-1w=10-2
2w=8/2
w=4

3s+1=1s+5
3s-1s=5-1
2s=4/2
s=2
2010-03-24T15:00:51+01:00
3w+2=1w+10
3w-1w=2-10
2w=-8 /÷ 2
w=-4

3s+1=1s+5
3s-1s=1-5
2s=-4 /÷ 2
s=-2

2010-03-24T15:01:31+01:00
3w+ 2 = 1w + 10
3w - 1w = 10 - 2
2w = 8 / : 2
w = 4
-----------------------
3s+1=1s+5
3s - 1s = 5-1
2s = 4 / :2
s= 2

---------------------
Dla mnie to powtórzeine przed sprawdzianem :)