Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T15:08:09+01:00
Lew zawsze wygrywa,
wielka jego grzywa.
Jest wesoły i odważny,
Głos ma aż zbytnio wyraźny.

Ale dzieci tym nie zraża,
bo gdy okazja się nadarza,
Chce sie bawić, jest milutki,
z nim odchodzą wszytskie smutki.

I na urodziny ładnie śpiewa,
głos ma delikatny jak mewa.
I potrafi upiec ciasto,
Kocha go dziś całe miasto!
18 3 18
2010-03-24T15:15:42+01:00
Szedł sobie lew,
a na około niego rósł wielki mech,
niedaleko szedł sobie lew,
a jeszcze dalej leżał sobie trzeci lew,
a przed trzecim lwem był sobie Shrek,
przed nim był sobie kolejny mech,
a przed mchem śpiewał sobie kolejny lew.


11 2 11