Odpowiedzi

2010-03-24T15:03:03+01:00
Czytał książki, spędzał czas bardzo monotonnie.
2010-03-24T15:04:41+01:00
Towarzystwo Polskie z Nowego Jorku, które wspomógł kiedyś pokaźną kwotą, zrobiło mu tę niespodziankę. Były w niej książki na widok których staremu człowiekowi zaczęły drżeć ręce ze wzruszenia. Napisane w języku ojczystym wywołały wspomnienia sprzed kilkudziesięciu lat.. Nie chciał do Polski, Polska do niego trafiła. Pierwsza, którą zaczął czytać to: „Pan Tadeusz” Adama Mickiewicza. Ze ściśniętym sercem pochłaniał strofę za strofą.. Wróciła tęsknota którą nadaremno spychał na dno duszy. Oszołomiony i zmęczony odczuciami Skawiński zasnął nie zapaliwszy latarni. Doszło do wypadku. Rozbiła się łódź.…
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T15:05:02+01:00
Oglądał zachód słońca,karmił gołębie.Podczas odpoczynku bardzo sie cieszył ze moze nareszcie odpocząć po tylu latach,gdyż walczył w różnych wojnach.
Mam nadzieje że jakoś pomogłam ;)
1 5 1