Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T15:05:48+01:00
Możemy im pomóc w tradycyjny sposób robić zakupy,ugotować obiad a państwo powinno zadbać i wjazdy dla wózków inwalidzkich wsparcie finansowe
1 1 1
2010-03-24T15:07:04+01:00
1. Nie śmiejąc się z nich.
2. np. Niewidomemu pokazać drogę lub pomóc wysiąść z pociągu
3. Zaopiekować się nimi porozmawiać o ich problemach .
4. podzielić się jedzeniem lub piciem
  • Użytkownik Zadane
2010-03-24T15:07:44+01:00
Pomagac mozemy na wiele sposobów oto kilka z nich:
-pomagac gastronomicznie czyli gotowac obiady szykowac sniadanie czy kolacje
-rozmawiac o ich problemach tłumaczyc dlaczego tak jest a nie inaczej
-wspierac ich duchowo
- inwalidom montowac windy w pomieszczeniu mieszkalnym
-przykazywac kwoty pieniezna na ich leczenie oraz zakupienie odpowiedniego sprzetu do leczenia
-odwiedzac ich i mowic dobre słowa
-