Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T15:07:48+01:00
{x+y=0
{2x-4y=3

{4x+4y=0
+{2x-4y=3
-------------
6x=3

{x=0,5
{y=-0,5

A=(0,5 ; -0,5)
1 5 1
2010-03-24T15:08:33+01:00
Rozwiazujemy uklad rownan
x+y=0
2x-4y=3

x=-y
2(-y)-4y=3
-6y=3 /:(-6)
y=-0,5
x=0,5

Punkt przeciecia tych prostych to (0,5 ; -0,5)

2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2010-03-24T15:43:40+01:00
{x + y = 0
{2x - 4y = 3

{4x + 4y = 0
+{2x - 4y = 3
-------------
4x + 2x + 4y - 4y = 0 + 3
6x = 3 / :2
x = 0,5

x + y = 0
y = -x
y = -0,5

{x = 0,5
{y = -0,5

A=(0,5 ; -0,5)