Opisz godlo Polski

Musi być .
Wtęp - Nazwa i przeznaczenie przedmiotu.
Rozwinięcie - wygląd, wielkość , ksztalt, material, kolor, powierzchnia, izdoby, charakterystyczne cechy.
Zakończenie - Ocena wygląda i przydatności opisywanego przedmiotu.

Prosze pomóżcie . Dam naaj .
^^
Prosze szybko to na jutro :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T15:12:38+01:00
Godłem mojego państwa jest wizerunek Białego Orła, na czerwonym tle.
Jego głowa zwrócona jest w prawą stronę i zdobi ją królewska korona.
Dziób ma masywny oraz zakrzywiony w dół.
Skrzydła Orła Białego są potężne, rozłożyste i upierzone.
Jego korpus jest wyprostowany i dostojny.
Nogi ma mocne i upierzone, a jego szpony są ostre i haczykowate.


Pozdrawiam:)
2010-03-24T15:24:56+01:00
Godło Polski jest określone w art. 28. ust. 1 Konstytucji z 1997: Godłem Rzeczypospolitej Polskiej jest wizerunek orła białego w koronie w czerwonym polu. Jego aktualny, ustawowy wygląd to: biały, jednogłowy orzeł w złotej koronie, ze złotymi szponami i dziobem, zwrócony w prawo na tle czerwonej, lekko zwężającej się ku dołowi tarczy herbowej. Barwy bieli i czerwieni są barwami Rzeczypospolitej Polskiej, określonymi ustawowo (


Proszęę ;dd !
1 5 1