Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T15:19:57+01:00
1. wynikiem dzialania √128/√2-∛54/∛2 jest

√(128/2)-∛(54/2)=√64-∛27=8-3=5
2. po wykonaniu dzialan [ -3² +0,3⁻¹ * (⅓)⁻³ ]¹/₂

[ -3² +0,3⁻¹ * (⅓)⁻³ ]¹/₂=

[-3²+(3/10)⁻¹*(⅓)⁻³]¹/₂=
[-3²+(3/10)⁻¹*(⅓)⁻³]¹/₂=[-3²+(10/3)*3³]¹/₂=
[-9+90]¹/₂=[81]¹/₂=9




2010-03-24T15:25:46+01:00
1. wynikiem dzialania √128/√2-∛54/∛2 jest
=8√2/√2 - 3∛2/∛2=8-3=5

2. po wykonaniu dzialan [ -3² +0,3⁻¹ * (⅓)⁻³ ]¹/₂
=[-3²+10/3 x 3³]¹/₂= [-9+10/3 x 27 ]¹/₂=[-9+90]¹/₂=[81]¹/₂=9