Hej jestem w 6 klasie i przygotowuje się do konkursu recytatorskiego .Potrzebna mi jest wiersz. Wiersz ma być taki , który można dobrze recytować . Kto da mi najwięcej propozycji ten dostanie najj. A i potrzebny mi jest na dzisiaj!!!!!1

2

Odpowiedzi

2010-03-24T15:16:10+01:00
A jak kto cię zapyta:
Kto ty taki , ską ty rodem ?
Mów , żeś z tego łanu żyta ,
Ześ z tych łąk co pachną miodem.
Mów , że jesteś z takiej chaty , co
Piastowską chatą była .
Żeś z tej ziemi , której kwiaty
Gorzka rosa wykariła zaraz podam

jescze więcej ; )

Bez tej iłości można życ
Miec serce suche jak orzeszek
Malutki los naparstkiem pic
Z dala od zgryzot i pocieszeń ,
NA własną miarę znac nadzieję,
W mroku kryjówkę sobie uwic ,
O blasku próchna mówic '' dnieje '' ,
O b;lasku słońca nic niemówic .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T15:20:38+01:00
"Julian Tuwim" - Ptasie Radio -taki raczej na 4 podstawówkę
"Gramatyczne chmury"-autora zapomnialem
"Pan Słowik "-Kazimierz Zagórski
"Kot w pustym mieszkaniu" W. Szymborskiej- Tym wierszem wygrałem 2 konk
"Pan od przyrody" Zbigniewa Herberta -polecam
"Dziesiąta noc"- Jan Brzechwa
"Cap na grapie"- Brzechwa
"Gabinet śmiechu"- Herbert
"Co myśli Pan Cogito o piekle" Herbert- POLECAM