Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T21:46:36+01:00
Merkury - Najmniejsza planeta w układzie. Najbliższa słońcu

Wenus - Nie posiada satelitów, posiada bardzo gęstą atmosferę składającą się głównie z dwutlenku węgla

Ziemia - jest kształtu geoidy. Posiada jednego naturalnego satelitę - księżyc.

Mars - czwarta od słońca planeta układu słoneczngo. Jest planetą połowę mniejszą od ziemi. Posiada niespotykaną czerwoną barwę

Jowisz - "gazowy olbrzym". największa planeta układu słonecznego. Posiada 63 satelity.

Saturn - "gazowy olbrzym". Jest drugą co do wielkości planetą układu słonecznego, lecz posiada najmniejszą gęstość. Posiada pierścienie składające się głównie z lodu i odłamków skalnych.

Uran - "gazowy olbrzym". Posiada 27 księżyców. Posiada słabo widoczne pierścienie

Neptun - najdalsza planeta od słońca. Jego wnętrze składa się głównie z lodu i skał.
35 4 35
2009-10-28T23:01:30+01:00
Mars-jego powierzchnia przypomina ziemską pustynię , panuje tam mróz większy niż na Antarktydzie rzadko temperatura przekracza tam 0 8*C
Wenus- to najbliższa planeta Ziemi, jest najjaśniejszą z planet
Ziemia- jedyna planeta na której można żyć, jest trzecią z kolei planetą , leży od Słońca ok. 150 mln km
Merkury- jest najmniejszą planetą w układzie słonecznym, leży najbliżej Słońca
Jowisz- jest największą planetą układu słonecznego, i jest planetą gazową
Saturn-jego charakterystyczną cechą jest otaczający go pierścień przypominający wyglądem płytę CD, jest to planeta gazowa i druga pod względem wielkości po Jowiszu
Uran-jest siódmą planetą od Słońca jest także trzecią największą planeta ,i jest planetą gazową

14 3 14