Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T15:45:11+01:00
Droga Aniu!
Chciałabym Ci opawiedzieć o spedzaniu świat i o poście.Święta zazwyczaj spędzamy z rodziną, przyjaciułmi ,a w post nie jemy mięsa .W święto wielkiej nocy dzielimy się jajkiem apotem zasiadamy do stołu.Ale jednak dzień wcześniej malujemy jajka(pisanki) i idziemy do kościoł je poświęcić. Z serdecznymi życzeniami świątecznymi .(wpisz swje imie).
2010-03-24T15:55:03+01:00
Droga Klaro!
Chciałabym Ci opowiedzieć o spędzaniu świat i o poście.dzień przed malujemy jajka to znaczy robimy pisanki i idziemy je poświęcić.W święta idziemy do kościoła a po kościele zasiadamy do stołu i jemy barszcz z jajkiem i ,a w poniedziałek lejemy się wodą ten dzień zwiemy lanym poniedziałkiem.A tak w ogóle nie jemy kiełbasy(podpisz sie na końcu)