Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T15:26:47+01:00
A)V=abc
a=3dm
b=2dm
c=1dm
v=3dm×2dm×1dm=6dm³
b)a=5dm
b=1,5dm
c=2dm
V=2dm×1,5dm×5dm
V=15dm³
c)a=3dm
b=1dm
c=6dm
V=6dm×1dm×3dm
V=18dm³
2010-03-24T15:31:52+01:00
A) 3dm. 2dm, 1dm
V= 3dm x 2dm x 1dm=6dm³
b)
5 dm, 1,5dm, 20dm
v=5dm x 1,5 dm x 2dm=15dm³
c)
3 dm, 1dm,60dm
v= 3dm x 1 dm x 6dm=18 dm³
2010-03-24T15:35:04+01:00
A) V=a * b *c
3 dm
2 dm
10 cm=0,1 cm

V=3 dm * 2 dm *0,1 dm=0,6 dm ³

b)V=a * b *c
5 cm
15 cm
0,2 m=20 cm

V=5 cm * 15 cm * 20 cm=1500 cm ³

c)V=a * b * c
30 cm
1 dm=10 cm
0,6 m=60 cm

V=30 cm * 10 cm * 60 cm=1800 cm ³