Zad 1) a) Wypisz wszystkie wielokrotności liczby 15 mniejsze od 130. b) Wypisz wszystkie trzycyfrowe wielokrotności liczby 120. zad.2) Znajdz rozkład na czynniki pierwsze podanych liczb. a) 55= b) 36= c) 80= d) 42= . Zad 3) Rozłóż na czynniki pierwsze liczby :130,330 i 550.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T21:35:12+01:00
1
a) 0, 15, 30, 45, 60, 75, 90, 105
b)0, 120, 240, 360, 480, 600, 720, 840, 960
2
55=5*11
36=2*2*3*3
80=2*2*2*2*5
42=*2*3*7
3
130=2*5*13
330=2*5*23
550=2*5*5*11
2009-10-28T21:36:16+01:00
Zad 1
a. 15,30,45,60,75,90,105,120
b.120,240,360,480,600,720,840,960
2009-10-28T21:47:12+01:00
zad.1
a) 15 30 45 60 75 90 105 120
b)120 240 360 480 600 720 840 960
zad.2
a)55-5
11-11

b)36-3
12-3
4 -2
2-2

c)80-2
40-2
20-2
10-2
5-5
d)42-2
21-3
7-7
zad.3.

130-2
65-5
12-3
4-2
2-2

330-2
165-5
33-3
11-11

550-2
275-5
35-5
7-7
1 5 1