Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T15:24:25+01:00
Czynniki decydujące o klimacie danego regionu:
szerokość geograficzna,odległość od zbiorników wodnych,wysokość nad poziomem morza,układ ciśnień, szata roślinna,
rodzaj podłoża,ukształtowanie powierzchni, prądy morskie








9 4 9
2010-03-24T15:24:58+01:00
Ukształtowanie terenu, wysokość mnp, położenie geograficzne, odległość od mórz i oceanów, podłoze
6 4 6