Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T15:25:34+01:00
X-liczba chłopców
86%x-liczba dziewczynek

x+86%x=930
x+0,86x=930
1,86x=930/:1,86
x=500-ilość chłopców
86%x *500=
0.86*500=430-ilość dziewczynek

Odp.W szkole uczy się 500 chłopców i 430 dziewczynek.

Licze na najlepsze:).
1 5 1
2010-03-24T15:27:00+01:00
0,86 x + x = 930
1,86 x = 930/1,86
x = 93000/186
x= 500
500-chłopców
0,86* 500 = 430
430-dziewczyn

W szkole uczy się 500 chłopców i 430 dzieczyn.
1 5 1