Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T21:51:29+01:00
W średniowieczu ludzie byli cikawi świata. Pragnęli korzystać z życia. Nauka zajmowała się uzasadnianiem prawd wiary, zawartych w Biblii. Renesans (odrodzenie): "Jestem człowiekiem i nic, co ludzkie, nie jest mi obce"-ludzie starali się żyć i tworzyć wedłóg tej myśli. Odnajdywano i przepisywano antyczne księgi. poznawali i zachwycali się dawną greką i łaciną. Interesowano się naukami przyrodniczymi. Kładli nacisk na zaniedbane w średniowieczu metody badań: obserwację i doświadczenie. Ludzie naśladowali sztukę antyku. Artyści odkryli i stosowali perspektywę. Ludzie wierzyli w nieograniczone mozliwości człowieka.
2009-10-28T21:53:29+01:00
W średniowieczu ludzie jeszcze nie wiedzieli że ziemia jest okrągłą dopiero gdy nastąpił renesans-odrodzenie lub złoty wiek odkryto że ziemia jest okrągła odrodził się również handel i powstawały wtedy liczne budowle do przyczunienia renesansu należą: Leonardo da Vinci, Michał Anioł. i wielu innych których nie pamiętam.