Odpowiedzi

2010-03-24T15:28:20+01:00
Gdy po raz pierwszy leciałam samolotem poczułam sie jak w 7 niebie kiedy bylismy na lotnisku zobaczyłam jak inne samoloty wyruszały w droge a ja wsiadłam.Kiedy samolot ruszył zatkało mi uszy poniewaz było za duze cisnienie.Kiedy dolecielismy byłam juz bezpieczna.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T15:35:46+01:00
Rozglądam sie dookola. Patrze co jest na dole. Jestem zachwycona. Moglabym nie wysiadac z samolotu. Dopiero lecąc widze jaka piękna jest nasza planeta.
Nie wiem czy o to ci chodzilo, ale spamu nie ma bo pisalam sama;-)
2 3 2
2010-03-24T16:06:12+01:00
Gdy lecę samolotem czuję dużą satysfakcje radości. Moje wszystkie problemy znikają , a ja zanurzam się w chmurach i czuję że moje życie jest warte milionów. Gdy lecę to już na zawsze. Kocham latać... to takie miłe....
3 4 3