Odpowiedzi

2010-03-24T16:02:50+01:00
Ja moge wypelniac nakaz Pana Jezusa:
-stosujac sie do10 Przykazan Bożych
-stosujac sie do 5 Przykazan Koscielnych
-mowiac innym o Chrystusie
-słuzyć Panu Jezusowi jako ministrant
2010-03-24T16:49:09+01:00
Ja mogę wyp[ełniać nakazy boga np uczestnicząc w spowiedzi świętej , przyjmując komunie święta , oraz przestrzegając 10 przykazań bożych
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T16:59:45+01:00
-Miłować bliźnich
-Nie odmawiać pomocy
-Dzielić się miłością