Odpowiedzi

2010-03-24T15:38:16+01:00
24.03.2010 Warszawa
Witaj!
Moja Droga mam do Ciebie propozycję nie do odrzucenia..:) W te ferie planuje wyjechać w góry do Zakopanego na obóz narciarski. Moi rodzice się zgodzili, ale pod warunkiem, że zabiorę najlepszą koleżankę. Więc pomyślałam o Tobie. Wyjazd jest dnia 12.02.2010r. o godz 8, zresztą szczegóły obmówimy jak wyrazisz zgodę.. Wyjazd jest na tydzień, a koszt to 150 zł. Bardzo przytulne domki. Mam nadzieję, że będziemy się dobrze bawić. Czekam na pilną odpowiedź..:) Pozdrawiam.

Imię osoby piszącej.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T15:47:32+01:00
24.03.2010r Legnica

Kochana Aniu!
Nawet nie masz pojęcia jak bardzo się za Tobą stęskniłam. Dlatego pisze do Ciebie ten list jako forma zaproszenia do mnie na ferie, mam nadzieje że się zgodzisz bo jakoś tu nudno od kiedy się wyprowadziłaś...
Hm...nawet nie wiem od czego zacząć tak wiele rzeczy się zmieniło od kąd wyjechałaś...mam Ci tyle do opowiedzenia...Dlatego po prostu musisz te ferie spędzić razem ze mną. Odwiedzimy nasze stare miejsca spotkań i wspólnych rówieśników. Wszyscy tęsknią. Namów mamę i zapraszam na cale 2 tygodnie nie zapomnianych ferii.
Kończąc list chciałam Ci tylko ofiarować wielkiego buziaka i pozdrowienia dla Ciebie i całej rodzinki.
Pozdrawiam Kasia ;)
1 3 1