Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T15:57:20+01:00
Sieć LAN to jest sieć lokalna, umożliwiająca wymianę plików oraz inne usługi sieciowe pomiędzy komputerami.
Udziały i foldery sieciowe umożliwiają udostępnianie i wymianę plików pomiędzy komputerami.
3 5 3
  • Użytkownik Zadane
2010-03-24T16:03:46+01:00
Sieć LAN to najmniej rozległa postać sieci komputerowej (sieć wewnętrzna).
Dzięki sieci LAN jest tańszy dostęp do internetu, uwmożliwia darmowe komunikowanie się.
Foldery sieciowe: "Moje miejsca sieciowe".
1 5 1