Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T21:55:04+01:00
1. archetyp człowieka zbuntowanego
2. archetyp człowieka pracującego na próżno, daremnie i bez końca
3. archetyp bezinteresownego dobroczyńcy
4. archetyp podstępu
5. archetyp wędrowca, wiary w przetrwanie
7. archetyp nieszczęśliwego człowieka
9 4 9
2009-10-28T21:58:53+01:00
1.Jest archetypem dwóch postaw wobec tajemnic świata
-rozsądna,mieszcząca się w granicach możliwości i bezpieczeństwa (Dedal)
-młodzieńcza,entuzjastyczna,podejmująca ryzyko,by zgłębić tajniki natury (Ikar)
2.Archetyp trudu bezsensownego,z góry skazanego na niepowodzenie,mimo włożonego wysiłku i mozolnego powtarzania.
3.Archetyp poświęcenia się dla ludzkości i idei;bunt przeciw ograniczeniom wolności ludzkiej
4.Archetyp sprytu,przebiegłości i podstępu
5.Archetyp pomysłowości,wyobraźni i inteligencji
6.Archetyp nieszczęśliwego człowieka
3 4 3