Odpowiedzi

2009-10-28T21:44:14+01:00
Można zrobić prezentacje o aborcji. Ciekawy temat :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-28T22:05:33+01:00
Ja na przykład zrobiłam prezentację o Japonii i dostałam za to 6 ;D. Uważam, że najlepszy efekt dają ciekawe i kontrowersyjne tematy, których inni nie poruszają. Np. czy gejsze są prostytutkami?, jakie bóstwa czczą Japończycy?, etc. nie rób rozległych notatek, bo przynudzają. Ma być czytelnie i zaskakująco ;]
1 5 1