Odpowiedzi

2010-03-24T15:41:21+01:00
Wąsko - bardziej wąsko - najbardziej wąsko
2 3 2
2010-03-24T15:43:03+01:00
Wąsko-->węziej--->najwęziej

Moja koleżanka ma węższe biurko ode mnie.
Chciałabym mieć najwęższą talię w klasie.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T15:47:06+01:00
Wąsko - węziej - najwęziej.

1 W tej Szczelinie jest bardziej węziej niż w ostatniej.
2 Wejscie do tego Podziemia jest najwęższe jakie w zyciu widziałam

Mam nadzieje Że pomogłam ... Pozdrawiam :)
2 3 2