Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T21:46:13+01:00
Rachunek sumienia
zal za grzechy
mocne postanowienie poprawy
szczera spowiedz
zadosc uczynienie pana boga i blizniego

Dar mądrości
Dar rozumu
Dar rady
Dar męstwa
Dar wiedzy (umiejętności)
Dar bojaźni Pańskiej
Dar pobożności
2009-10-28T21:46:28+01:00
Warunki dobrej spowiedzi
1. Rachunek sumienia
2. Żal za grzechy
3. Mocne postanowienie poprawy
4. Szczera spowiedź
5. Zadość uczynienie Panu Bogu i Bliźniemu.

Dary
1. Dar mądrości
2. Dar rozumu
3.Dar umiejętności
4. Dar rady
5.Dar męstwa
6 dar pobożności
7 dar bojaźni Bożej

5 4 5
2009-10-28T21:46:33+01:00
Dary ducha Sw.
1. Dar mądrość
2 . Dar rozumu
3. Dar Rady
4. Dar męstwa
5. Dar umiejętności
6. Dar pobożności
7. Dar bojażni Bożej

Warunki spowiedzi:

1. Rachunek Sumienia
2. Żal za grzechy
3. Mocne postanowienie poprawy
4. Szczere wyznanie grzechów
5. Zadośćuczunienie
3 3 3