Mam pytanie nie potrafie ustawić rozruchu z cd/dvd a chciał bym zrobic formata. Czy jezeli zainstaluje windowsa normalnie po włączeniu komputera na d potem nacince na C prawym formatuj czy to bedzie działac? Jezeli nie to jak ten rozruch ustawic mam na 1st cd/dvd wkładam plyte i nic co robic?


Jest to jako zadanie proszę nie usywac jak co:)

3

Odpowiedzi

2009-10-29T19:29:59+01:00
Odpalasz komputer ... klikasz delate lub f12 ( raczej powinno byc DELATE )

Wchodzisz w zakładkę Advanced BIOS Features
Boot Device Select: CD Room

Jeśli nie zadziała napisz co ci się wyświetla jak naciśniesz klawisz DELATE @ Pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T20:12:12+01:00
Włączasz komputer wchodzisz w Bios(przy starcie naciskasz F2 lub Delete).Po
wejściu wchodzisz w Advanced Bios Feature. Następnie naciskasz Boot Device Select i zaznaczasz CDROM.Naciskasz F10 wciskasz yes. Jezeli nie bedzie ci czytac przy rozruchu to znaczy że płyta nie jest bootowalna.Pozdrawiam:D
2009-10-29T21:26:32+01:00