Jesteś włąścicielem domu w którym straszy. Chcesz go jak najszybciej sprzedać. Zredaguj odpowiednie ogłoszenie, pamiętając o wszyskich niezbędnych informacjach. Zaznacz też atrakcyjność oferty.


plis o szybkie odp. ! ;)
bo to na jutro ! ;p
z góry dziaaa ^^

2

Odpowiedzi

2010-03-24T15:56:32+01:00
Ogłoszenie!
Sprzedam umeblowany i przytulny dom w centrum (miasto). Cena do ustalenia. Telefon kontaktowy: 457828446
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T15:57:12+01:00
Uwaga ! Uwaga ! Uwaga ! Super oferta !

Wspaniały dom z balkonem , na pierwszy rzut oka wydaje się straszny , lecz jest bardzo atrakcyjny i ładny .Trzeba tylko o niego dbać .Wynajem darmo . ul.Kolejowa 26/2 na rynku . Zapraszam !!!


Kontak : 683 497 765