Temat lekcji: Surowce mineralne Polski - skarby polskiej ziemi

Uzupełnij w formie tabelki:

Surowiec:
węgiel brunatny
-||- kamienny
siarka
miedź
ruda żelaza
sól kamienna
ołów

podpunkty tabelki do każdego surowca:
* Wiek powstania (era i okres)
* Miejsce występowania w Polsce
* Miejsce polski w wydobyciu światowym i europejskim

proszę o pomoc ;) <33 ;*******

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T22:11:47+01:00
Węgiel Kamienny- Okres-Karbon era paleozoiczna Wyżyna Śląska
węgiel brunatny okres trzeciorzęd era kenozoiczna bełchatów konin
Miedz perm paleozoiczna Okolice Lubinia Polkowice
Sól kamienna a)perm i b)trzeciorzęd
a) Palezoiczna Inowrocław
b) kenozoiczna Bodnia Wieliczka
5 3 5
2009-10-28T22:21:10+01:00