Odpowiedzi

2010-03-24T15:57:54+01:00
Adam cisowski jest bohaterem lektury pt, Szatan z 7 klasy . Chłopic ma 17 lat i chodzi do męskiego gimnazjum w Warszawie jego mama zajmuje się 4 rodzeństwem a ojciec jest doktorem .
Adaś jest chudy i wysoki jak opisuje książka jjest serdecznym przyjacilem i kolegą . Jego cechami które charakteryzują jego charakter to : spryt rozwiązywał zagadki , spostrzegawczość - wszystko umiał przewidzieć , i wielke innych cech.
Adam jest moim ulubionym bohaterem tej lektury ponieważ lubię jego sposób rozwiązywania zagadek .
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T16:09:57+01:00
Adam Cisowski to siedemnastoletni chłopiec chodzi do klasy VII. Jego ojciec jest lekarzem i ma czwórkę rodzeństwa. Mieszka w warszawie.
Chłopiec jest silny i ma śmieszne i dziwne spojrzenie. Ma bladą cerę i rozrzuconą czuprynę. Mówił głosem miękkim i melodyjnym głosem.
Młody Cisowski jest miły, sprytny i inteligentny. Był ambitny i mało rozmowny.
Adam jest lubiany przez rówieśników
2 3 2