Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T16:01:54+01:00

Kayah
Wiosna przyjdzie i tak
Chciałeś szumieć jak drzewo
gnać po niebie jak młody wiatr
dzisiaj nisko jest niebo
że aż musisz się schylać

Chociaż runął ci świat
wiosna przyjdzie i tak

Jeśli zrobiłeś błąd
to cię młodość rozgrzeszy
jeśli przestałeś już wierzyć w to
życie uczy nadziei

Chociaż runął ci świat
wiosna przyjdzie i tak
  • HMMC
  • Początkujący
2010-03-24T16:10:44+01:00
Ref.: Wiosna, wiosna, wiosna piękna i radosna o tak
śpiewa ptak ptak ptak i szumi nam las las las

Zieleni się świat, kwiatuszki rozkwitają
motylki już fruwają, a ptaszki ćwierkają.
Dzieci bawią się, a pozostali porządki robią,
bo, bo święta za pasem

Ref.: Wiosna, wiosna,wiosna...


Własna piosenka nie z neta