Odpowiedzi

2009-10-28T21:59:53+01:00
T=15s
v=90km/h=25m/s
v=at
a=v/t=25/15=5/3[m/s²]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T22:01:01+01:00
A= V/t
V= 90km/h = 90*1000m/3600s= 25m/s
t= 15s

a = 25 m/s / 15s = 5/3 m/s² ≈1,67 m/s²

oznacza to ze w ciagu sekundy predkosc samochodu zmienia sie o 1,67 m/s
2009-10-28T22:03:37+01:00
A-przyśpieszenie
t-czas
v-prędkośc
a=v/t
a=90s/15m/s
a=6m/s kwadrat
Oznacza to, że motocyklista co 15s przyśpiesza o 6m/s kwadrat