Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T16:00:51+01:00
Pc=Pp+Pb
P kwadratu
P=a²
P=4²=16cm
h=16cm

Pc=16 cm +16 cm
Pc=32 cm²

Odp. Pole ostrosłupa wynosi 32 cm ²


Licze na najj ;***
1 5 1
2010-03-24T16:08:23+01:00
Ob. wys sciany bocznej
h²=6²+4²
h²=36+16
h²=52
h=√52=2√13
pole baczne
4*(4*2√13)/2=4*8√13/2=4*4√13=16√13cm²
pole podstawy
a²=4²=16cm²
pole calkowite
16√13cm²+16cm²

odp. pole calkowite wynosi 16√13cm²+16cm²
2010-03-24T16:09:08+01:00
P= Pp+Pb
P= 4²+4*1/2*4*h
obliczam krawędz boczną:
6²+(2√2)²= k²
36+8=k²
k=√44=2√11
0bliczam h:
(2√11)²=2²+h²
√40=h =2√10

P= 16+8*2√10
p=16+16√10
p=16(1+√10)cm²