Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T16:05:03+01:00
(2-√3)/(√3+2) =
= [(2-√3)/(√3+2)]*[(√3-2)/(√3-2)] =
= [(2-√3)(√3-2)]/[(√3+2)(√3-2)] =
= (2√3-4-3+2√3)/(3-4) =
= (4√3-7):(-1) =
= -4√3+7 =
= 7-4√3

ewentualnie w przybliżeniu
≈ 7-4*1,73 =
= 7-6,92 =
= 0,08


x³+x²-4x-4 = x²(x+1)-4(x+1) = (x+1)(x²-4) = (x+1)(x-2)(x+2)
2010-03-24T16:23:37+01:00
2. x²(x+1)-4(x+1)
(x²-4)(x+1)
(x-4)(x+4)(x+1)
4 1 4