Odpowiedzi

2010-03-24T16:02:37+01:00
Szkoła to miejsce gdzie możemy spotkać się z wieloma wydarzeniami .
Np. ostatnio pobili mojego kolegę . Było to złe zachowanie innych chłopaków .
Szkoła ma też swoje zalety , można spotykać się z przyjaciółmi . Bawić sie w wiele zabaw . Niekiedy robimy dużo wybryków przez które mamy dobre humory na cały dzień . Szkoła to miejsce gdzie wszystko się moze zdażyć .

;).
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T16:04:08+01:00
Szkoła jest miejscem gdzie wiele się dzieje ponieważ spotykamy w niej nowe i interesujące osoby, możemy rozwijać zwoje pasje, i udoskonalać umiejętności. Nauczyciele przekazują nam wiedzę dzięki której łatwiej będzie nam osiągnąć sukcesy w przyszłości.;)