Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T16:18:49+01:00
-cześć Irena ! słuchaj jest świetna pogoda musimy iść na dwór!nie można przesiedziec tak pieknego dnia w domu przed telewizorem!
pobawimy się w podchody a potem w ciuciu babke!
pośpieszmy sie bo juz wszyscy czekają! jestes gotowa?
-tak.
-wiec chodzmy!
2010-03-24T17:08:07+01:00
-Cześć. Co byś powiedziała na popołudniowy spacer na świeżym powietrzu?
Nie masz się nad czym dłużej zastanawiać. Możemy pojeździć na rolkach albo iść na spacer do lasu. Moja propozycja jest nie do odrzucenia, więc chodźmy!

;)