Odpowiedzi

2010-03-24T16:11:50+01:00
1. pijawki poruszają się przez skurcze mięśni lub za pomocą ssawek
2. Maja siodełko w którym składają jaja
3.są obojniakami
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T16:14:26+01:00
Ponieważ pierścienice (np. dżdżownica, PIJAWKA) to zwierzęta, które mają ciało podzielone na segmenty czyli pierścienie. Żyją w wodzie albo w bardzo wilgotnych miejscach. Oddychają całą powierzchnią skóry. I pijawki spełniają te wszystkie "wymagania"
15 4 15