Zadanie z WOSu Proszę o rozwiązanie ankiety.
1. Co byś zrobił/zrobiła, gdyby się okazało, że twój sąsiad to homo sapiens?
2. Kim może być mężczyzna po czterdziesce z długimi włosami związanymi w kucyk?
3. Wymień jedną cechę Polaków.

Dziękuję.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-24T16:17:19+01:00
1. Nic bym nie zrobiła, ponieważ każdy z nas to homo sapiens, czyli człowiek rozumny.
2. Pomyślałabym, że to jakiś muzyk rockowy.
3. Zazdrośni
2010-03-24T17:08:50+01:00
1.Nic bo jestem tolerancyjna xD
2.Żulem (chociaż wiem kogo masz na myśli) ;]
3.Pijaństwo (no bądźmy szczerzy)^^