Odpowiedzi

2010-03-24T16:11:39+01:00
Osiągnięcia kultury Bizantyjskiej :
-Tworzenie rozpraw filozoficznych i przyrodniczych ;
- Tworzenie kronik i utworów poetyckich ;
- Rozkwitła Architektura ;
- Rozwinięcie rzemiosła (złotnictwo, tkactwo, produkcja ceramiki) ;
- Powstawanie wynalazków technicznych (najcenniejszy okazał się ogień grecki) ;
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T16:11:42+01:00
Techniczne i kulturalne :
-akwedukty
-studnie
-fontanny
-kościół Haga Sophia
-pałac cesarski
-stadion
-cysterny
-rozprawy filozoficzne
-rozprawy przyrodnicze
-kroniki
-utwory poetyckie
-ikony
-rzemiosło (złotnictwo,tkactwo,ceramika)
-ogień grecki