Odpowiedzi

2010-03-24T16:13:22+01:00
Cześć Kasia proponuje Ci się zapisać na te kółko, ponieważ poznasz wielu przyjaciół. Kasia będzie bardzo fajnie, albowiem ty i ja bliżej się poznamy i będziemy mogli ze sobą dłużej porozmawiać. Bardzo Cię zachęcam bo będzie bardzo fajnie
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T16:23:05+01:00
-Postanawiam założyć kółko szachowe i było by mi niezmiernie miło gdybyś został przewodniczącym wraz ze mną ponieważ uważam że świetnie sobie poradzisz. Mam nadzieję że dużo osób zapisze się na nasze zajęcia. Będziesz mi musiał pomagać albowiem nie mam dużego doświadczenia w tego typu rzeczach .
6 3 6