Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T16:21:43+01:00
Rock-Green Day piosenka:Holiday i American Idiot
hip-hop- peja piosenka: głucha noc i KC
regge- Bob Marley piosenki: Bad Boys i Stir it Up
rap: 50cent piosenki: baby me i in Da club
pop: Michael Jackson piosenki: This is it i Billie Jen
2010-03-24T16:22:10+01:00
Pop - Britney spears - circus, rihanna - disturbia
Rap - 50 cent baby by me, eminem - beautiful
Regge - Shaggy - fly high, Natasja - I Danmark er jeg født
Hip-hop - grupa operacyjna - wampir, mezo - po robocie
rock - my chemical romance - teenagers, nirvana - smells like teen spirits
2010-03-24T17:31:08+01:00
Pop - Kelly Clarkson "My life would suck without you", Rihanna "Rude boy"

rap - Bushido "Sonnenbank Flavour", Bosski Roman "Jestem tam"

reggae - East West Rockers "Dokąd tak biegniesz", Bas Tajpan "Jestem sobą"

hip hop - Eminem "We made you", Jay-Z "Empire state of mind"

rock - Within Temptation "What have you done", Evanescence "Bring me to life"

Wiem że nie jestem pierwsza, ale dałbyś/dałabyś naj?? :D