Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-26T19:41:34+01:00
Drogi dziennikarzu
prosimy pana aby pomógł nam pan zbierać pieniądze na cel charytatywny dla ofiar powodzi w naszej gminie(...)

dziękujemy
pomocnicy celu
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T19:53:21+01:00
Po prawej stronie napisz datę, natomiast po lewej swój adres
Drogi Redaktorze
Piszę do Pana w sprawie objęcia patronatu nad charytatywną imprezą na rzecz poszkodowanych podczas powodzi. Pan jako jedyny spełnia nasze kryteria. Na co dzień spotyka się z różnymi wydarzeniami o różnych porach dnia. Znają Pana wszyscy z okolicy więc uwierzą, że ta impreza jest prawdziwa. Jeszcze raz Pana uprzejmie proszę o rozpatrzenie mojej propozycji.
po prawej stronie twój czytelny podpis
1 4 1
2010-03-26T20:18:52+01:00
Prawa strona swoje dane, lewa strona data,

Drogi redaktorze!

Drogi redaktorze naczelny piszemy ten list z prośbą o objęcie patronatu nad charytatywną imprezą na rzecz poszkodowanych podczas powodzi w naszej gminie. Jest to dla nas bardzo ważna sprawa. Prosimy o pozytywne rozpatrzenie naszego listu.
Z lewej strony podpis ( np. gmina Wilkowyje)

Mam nadzieję, że pomogłam :)
Pozdrawiam :)
1 5 1