Odpowiedzi

2010-03-24T16:21:11+01:00
Chlopstwo w tym czasie (wywinelo) sie z dolka zostali dzieki konstytucja lepiej traktowani co na cale szczesie pozostaje do dzis . w tym czasie zdobyli szacunek.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T16:25:21+01:00
Poczatkowo wplyw na wladze zyskali tylko ludzie najbogatsi.Byli oni zdaniem , ze skoro placa najwyzsze podatki na utrzymanie panstwa i posiadaja wykrztalcenie,powienni miec takze najwiekszy udzial w rzadach.Przez dlugi czas tylko oni posiadali prawo wyborcze.Z taką sytuacja nie godzili sie zwolenicy demokracji.Ich dzialalnosc spowodowala, ze w drugiej polowie XIX wieku w wiekszosci krajow europejskich prawo do uczestniczenia w wyborach zyskali wszyscy dorosli meszczyzni
4 4 4