Odpowiedzi

2010-03-24T16:36:13+01:00
1.H2SO4 +2 K ----k2so4 + h2
2.2HNO3 + CaO ----ca(no3)2 + h2o
3.H2S + BaO----bas + h2o
4. H3PO4 + 3NaOH---na3po4 + 3h2o
5.3HCI + Al(OH)3 ---Alcl3 + 3h2o
6. H2Co3 + 2Li ---- li2co3 + h2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T16:39:58+01:00
1.H2SO4 + 2K ---- K2SO4 + H2
2. 2HNO3 + CaO ----Ca(NO3)2 + H2O
3. H2S + BaO---- BaS + H2O
4. H3PO4 + 3NaOH--- Na3PO4 + 3H2O
5. 3 HCI + Al(OH)3 --- AlCl3 + 3 H2O
6. H2CO3 + 2 Li ---- Li2CO3 + H2
1 5 1