Opisz po niemiecku swojego najlepszego przyjaciela(wygląd,charakter,ubranie,hobby,dlaczego go lubie) ps moja przyjaciółka nazywa sie Ania jest szczupłą blondynka o zielonych oczach(reszte możecie zmyslic) jezeli mozecie to poprosze tłumaczenie po polsku

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T16:30:22+01:00
Po polsku : Moja najlepsza przyjaciółka ma na imię Ania. Jest szczupłą blondynką o zielonych oczach. Jest moją przyjaciółką już od bardzo dawna. Bardzo się lubimy i nie wyobrażamy sobie aby którakolwiek nie chciała przebywać ze sobą. Ania jest wesoła i zabawna. Zawsze potrafi mnie rozśmieszyć. Nawet gdy jestem smutna dla niej nie jest trudnością abym w sekundę była wesoła. Za to bardzo ją cenię. Jej hobby to siatkówka i piłka nożna. Wiele godzin spędzamy na podwórku grając i bawiąc się. Cieszę się, że akurat ona jest moją najlepszą przyjaciółką. Bo wątpię żebym z jakąkolwiek inną osobą tak swobodnie czuła się jak z nią.

Po niemiecku : Meine beste Freundin hat auf einen Vornamen Ania. Er ist die schlanke Blondine über grüne Augen. Er ist meine Freundin schon von sehr früher. Sehr gern haben wir uns und wir ausmalen uns wenn doch nur irgendeine sie wollte mit sich nicht zurücklegen. Ania ist fröhlich und lustig. Immer kann er mich zum Lachen bringen. Sogar wenn ich bin kein traurig für sie er ist eine Schwierigkeit damit ich fröhlich in die Sekunde war. Wegen dessen schätze ich sie sehr. Ihr das Hobby das ist der Volleyball und der Fußball. Die viele Stunden verbringen wir auf dem Hof spielend und spielend. Ich freue mich, dass sie gerade meine beste Freundin ist. Weil ich zweifele so dass ich mich so frei mit irgendein anderer Person fühlte wie mit ihr.
7 3 7
2010-03-24T16:33:28+01:00
Moja przyjaciółka nazywa się Ania . Ona ma piękne zielone oczy , jest szczupła . Ania jest bardzo fajna . Ona kocha zwierzęta , lubi grać w siatkówkę , pływać i tańczyć . Lubię ją ponieważ , jest śmieszna , sympatyczna i inteligentna .


Mein Freund namens Anne. Sie hat wunderschöne grüne Augen, ist schlank. Anya ist sehr cool. Sie liebt Tiere, gerne Volleyball, Schwimmen und Tanzen spielen. Ich mag es, weil es lustig ist, sympathisch und intelligent.


(myślę , że ci trochę pomogłam , liczę na naj) . xoxo
5 2 5
2010-03-24T16:44:01+01:00
Tekst w języku niemieckim:
Meine ist meine Freundin auf einen Vornamen Ania dem schlanken Mädchen mit den grüne Augen und den gelben Haaren. Ihr ist ein Charakter manchmal unbeständig sie ist lustig, und manchmal ernsthaft bleiben er. Er guten Kontakt mit haben, und sie ist selbst populär. Er interessiert sich somit was ich, beziehungsweise der Sport und die Informatik. Sich bunt aber kein anziehen mag eine Übertreibung mit Zulagen. Ich mag sie deswegen, weil sie zu mir ähnlich ist dem Charakter, und nicht deswegen wie sieht er aus ob er erhalten bleiben.
Tłumaczenie polskie:
Moja przyjaciółka ma na imię Ania jest szczupłą dziewczyną o zielonych oczach i żółtych włosach. Jej charakter jest zmienny czasem jest zabawna, a czasem zachowuje powagę. Ma dobry kontakt z ludźmi, a ona sama jest popularna.Interesuje się tym samym co ja, czyli sportem i informatyką. Lubi się ubierać kolorowo ale nie przesada z dodatkami. Lubię ją dlatego, bo jest podobna do mnie charakterem, a nie dlatego jak wygląda czy się zachowuje.

Tekst jest w porządku, bo sprawdzony na niemieckim Word-ie, a jak jakieś zażalenia to proszę pisać na wiadomości prywatne, polecam się na przyszłość (biologia i chemia oraz niemiecki) i pozdrawiam.
3 3 3