Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-24T16:29:16+01:00
Nie ściągaj nieznanych plików z sieci !
Nie uzywaj obcych pendrivów
Nie wchodź na nieznane strony

używać antywirusa gdyż koń trojański może wkraść sie z internetu

strzec sie go gdyż hakerzy mogą przez niego włamać sie do systemu komputera

morze przez niego nastompić Zdestabilizowanie pracy systemu komputerowego
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T16:30:30+01:00
Lubisz korzystać z internetu? Nie daj zainfekować komputera wirusem! Chroń go przed koniem trojańskim!

Komputer= twój kumpel? wirus=twój wróg!

Koń trojański jest zły! Chroń swój komputer!!
2 5 2