Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T16:38:57+01:00
Sposoby dzieńkczynienia Panu Bogu za dar Eucharystii:
-dziekujemy Panu w modlitwie
-odnosimy sie z szacunkiem podczas Eucharystii
-mowimy z szacunkiem o Eucharystii
-zachecamy innych do uczestniczenia w Eucharystii
-uczymy sie o Bogu w Eucharystii
1 5 1
2010-03-24T17:06:23+01:00
Sposoby dziękczynienia Panu Bogu za dar Eucharystii:
-Modlitwa (oczywiście tak jak czujemy potrzebę)
-Robienie dobrych uczynków.
-Bardzo częste chodzenie do kościoła.
-Pomoc potrzebującym.
-Niegrzeszenie.
1 5 1