Odpowiedzi

2010-03-24T16:37:13+01:00
1.H2SO4 + 2K ---- K2SO4 + H2
2. 2HNO3 + CaO ----Ca(NO3)2 + H2O
3. H2S + BaO---- BaS + H2O
4. H3PO4 + 3NaOH--- Na3PO4 + 3H2O
5. 3 HCI + Al(OH)3 --- AlCl3 + 3 H2O
6. H2CO3 + 2 Li ---- Li2CO3 + H2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T16:55:47+01:00
1.H₂SO₄+2K→K₂SO₄+H₂
2.2HNO₃+CaO→Ca(NO₃)₂+H₂O
3. H₂S+BaO→BaS+H₂O
4. H₃PO₄+3NaOH→Na₃PO₄+3H₂O
5. 3HCL+Al(OH)₃→AlCL₃+3H₂O
6. H₂CO₃+2Li→Li₂CO₃+H₂