Podczas lekcji w poniedziałek nauczyciel zapowiedział klasówkę na najbliższy piątek.Przewodniczący samorządu klasowego zaprotestował, stwierdzając, że zgodnie z regulaminem każda klasówka musi być zapowiedziana dwa tygodnie wcześniej. Nauczyciel jednak nie zmienił zdania i stwierdził, że klasówka i tak się odbędzie.
Napisz, co, twoim zdaniem, klasa powinna zrobić w takiej sytuacji.

3

Odpowiedzi

2010-03-24T16:37:33+01:00
Powinni wstawić się za przewodniczącym. Jeśli to by nie pomogło pójść do wychowawcy, a on napewno by pomógł
20 3 20
2010-03-24T16:38:03+01:00
Moim zdaniem klasa powinna wręczyć regulamin nauczycielowi żeby przeczytał no i oczywiście nie powinna pisać inaczej mówiąc strajk.Bo regulamin jest po to aby go wykonywać a nie łamać.
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T16:38:30+01:00
Klasa powinna się udac do rzecznika praw dziecka ( o ile jest w szkole) albo do samego dyrektora.Przewodniczący postompił właściwie i jego zachowanie powinno byc podobne przy każdym tego typu incydencie. Nauczyciel ewidentnie złamał prawo ktore nie dotyczy tylko nas ale i jego.
23 3 23