Odpowiedzi

2010-03-24T17:30:30+01:00
Do skarpetki możesz włożyć watę.Potem doszyć guziki jako oczka .Następnie dopiąć włóczkę obojętnie jakiego koloru jako włosy.Potem doszyć nożki i rączki i GOTOWE!!!!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T17:44:10+01:00
Siemka...:)
Potrzebne ci będzie:
* kolorowa skarpetka,
* dwie piłeczki pingpongowe,
* kolorowa włóczka
* igła i nici do szycia.

Wykonanie:

1. Rozgrzej igłę na ogniu i za jej pomocą zrób w każdej piłeczce pingpongowej po dwa otworki w odległości 1 cm od siebie.

2. Ułóż skarpetę tak, żeby jej "podeszwa" znajdowała się na dole. Przyszyj piłeczki do jej górnej części tak jak przyszywasz guziki do ubrań.

3. Z włóczki o dowolnym kolorze zrób czuprynkę stworka i również przyszyj ją do skarpety.

4. Na sam koniec przyklej do piłeczek ruchome oczka bądź narysuj je pisakiem.

Gotowe!

Mam nadzieje że pomogłam..:)
PS.wychodzi super próbowałam.....:)