Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T23:33:42+01:00
1. problemy polityczne
2.wyznaniowe
3. narodowościowe
4. społeczne
5.kulturowe

efekt cieplarniany
1.nadmiar gazów
2.emisja metanu
3.emisja freonu
4.spaliny samochodowe
5. zanieczyszczenie środowiska
12 3 12
2009-10-28T23:36:34+01:00
PRZYCZYNY TERRORYZMU
*niezadowolenie ludzi z życia
*braki środków materialnych do życia
*głód
*niezadowolenie z polityki
*brak niepodległości kraju


EFEKT CIEPLARNIANY
*jednym może przynieść pustynie, innym zatopienie a jeszcze innym skwarne lato
*przesunięcie stref klimatycznych
*zwiększenie częstotliwości katastrofalnych powodzi
*zwiększenie zróżnicowania opadów
*podniesienie poziomu oceanów
*zmniejszenie obszarów pokrytych śniegiem i lodem
6 3 6